سوالات متداول

پاسخ هایی که میتواند شما کاربران را راهنمایی نماید.

ابتدا در قسمت بالای سامانه گزینه ورود را کلیک کنید سپس با استفاده از شماره همراه خود و وارد کردن کد یکبار مصرف به حساب کاربری خود وارد شوید.

  • پس از ورود به پنل شخصی خود در قسمت ویرایش اطلاعات کاربری میتوانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.

پس از ورود به سامانه تمامی خدمات فعال را میتوانید مشاهده کنید.

در قسمت دریافت خدمات هوشمند گزینه جستجوی دفتر را کلیک میکنید و گزینه شهر انتخابی خود میتوانید تمامی دفاتر فعال را با شرح شماره تماس و نوع خدمات ارایه دهنده مشاهده کنید

در قسمت روش انجام کار همراه هوشمند میتوانید مطالعه نمایید.

در قسمت روش انجام کار همراه هوشمند میتوانید مطالعه نمایید.

پس از وارد شدن به پنل خود درقسمت نوبت گیری زمان و روز مورد نظر را ثبت میکنید.

همراه هوشمند  به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان درخواست‌‏گذاری می‌‏دهد.

  • درخواست‌هایی که تا ساعت 13 در روزهای کاری نهایی شوند، در پایان ساعت کاری همان روز انجام خواهند شد.
  • درخواست‌هایی که تا پس از ساعت 13 هر روز کاری نهایی شوند، روز بعد انجام خواهند شد.
  • درخواستهایی که در روزهای تعطیل نهایی شوند در اولین روز کاری برای مشتری توسط دفتر انجام خواهد شد.

شما با برقراری ارتباط با امور مشتریان همراه هوشمند، خدمات درخواستی شما پیگیری خواهد شد.

بله در صورت هرنوع نارضایتی میتوانید سرویس درخواستی خود را به دفتر دیگیری تغییر دهید.

از طریق وارد شدن به پنل شخصی خود و قسمت خدمات در حال انجام میتوانید سرویس مورد نظر خود را پیگیری نمایید.

بله جهت انجام خدمات در سامانه همراه هوشمند حق السهم سامانه بر روی هر خدمت دریافت خواهد شد.

شما تا قبل از انجام خدمت توسط کارشناسان دفاتر پیشخوان دولت میتوانید درخواست لغو خدمت را ثبت نمایید و در صورتی که آن خدمت وارد فرایند اجرای خدمت نشده باشد برای شما لغو خواهد شد

سامانه بگونه ای طراحی شده است که حجم فایلهای ارسالی توسط شما حداکثر 2 مگابایت میتواند باشد.

روش کلیه پرداختها درون سامانه از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و یا کیف پول شهروند می باشد.

شمارهای پشتیبان 02144262727   و از ساعات 8:30 الی 18میتوانید تماس بگیرید.